کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نقشه خانوادگی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی نقشه خانوادگی The Family Plan 2023، در مورد یک آدمکش حرفه‌ای سابق به نام دن مورگان (با بازی مارک والبرگ) است که اکنون به عنوان یک شوهر فداکار، پدر سه فرزند و فروشنده خودروی موفق زندگی آرامی را در حومه شهر سپری می‌کند. اما زمانی که گذشته او بار دیگر به سراغش می‌آید، دن مجبور می‌شود خانواده‌اش را بدون آنکه متوجه هویت واقعی او شوند، فراری دهد و…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan

فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی می باشد که توسط سیمون سلان جونز کارگردانی و توسط دیوید کاگشال نوشته شده است. این فیلم توسط استودیوهای اپل و اسکایدنس مدیا و همچنین مونیسیپال پیکچرز متعلق به مارک والبرگ تولید شده و بازیگران آن شامل مارک والبرگ، میشل موناهان، زوی کولتی، ون کراسبی، سعید تغماوی، مگی کیو و سیاران هایندز هستند.

 

 

نکات فیلم

تولید فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan، در اواخر سال 2022 آغاز و توسط اپل تی‌وی پلاس در تاریخ 15 دسامبر 2023 منتشر شد. در آگوست 2022، استودیوهای اپل اعلام کردند که فیلم کمدی اکشنی از اسکایدنس مدیا و مونیسیپال پیکچرز با بازی مارک والبرگ در دست تولید است و در اکتبر 2022، میشل موناهان و سعید تغماوی به گروه بازیگران پیوستند.

عکاسی اصلی در اکتبر 2022 در آتلانتا، جورجیا، تحت عنوان کاری (هالیدی رود) آغاز شد. یک نمایشگاه خودرو در کانتون، جورجیا به عنوان یکی از مکان‌های فیلم مورد استفاده قرار گرفت و هلیکوپتری برای فیلمبرداری هوایی در مرکز شهر بوفالو، نیویورک در اوایل نوامبر به کار گرفته شد. در فوریه 2023، والبرگ صحنه‌هایی را در ریزورت استرت در لاس وگاس فیلمبرداری کرد.

 

 

فیلم نقشه خانوادگی 2023 The Family Plan همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Family Plan 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها