کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us-نیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال آخرین بازمانده از ما
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9

خلاصه داستان

در سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us،  بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن، جوئل یک بازمانده سرسخت استخدام می شود. تا الی دختری 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه ظالمانه خارج کند. کاری که به عنوان یک کار کوچک شروع می شود  اما ...

درباره فیلم

Spread the love



سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us

سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us، یک سریال در ژانر اکشن، درام، علمی تخیلی، ترسناک، ساخت کشور آمریکا و کانادا که توسط کریگ مازین و نیل دراکمن کارگردانی شده است. فیلمنامه این سریال نیز به نویسندگی نیل دراکمن و کریگ مازین می باشد و هنرمندانی چون پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، مرل دندریج، جفری پیرس، آنا تورو، موری بارتلت، نیک آفرمن، اشلی جانسون، مارلی گریس بکر، ملانی لینسکی و سایر بازیگران شاخص حضور داشته‌اند.

 

نکات سریال

سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us، بر اساس بازی ویدیویی با همین نام ساخته شده است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Naughty Dog منتشر شد. آخرین بازمانده اولین سریال HBO است که بر  داستان بازی در سراسر ایالات متحده پس از یک پسارستاخیزی رخ می‌دهد و بازیکن باید جوئل، که مسئول اسکورت دختر نوجوان الی است، را کنترل کند.

The Last of Us در مراسم جوایز فیلم و تلویزیون MTV 2023 با سه جایزه از جمله بهترین مجموعه، رهبری کرد و در مراسم جوایز TCA Awards دوره 39 با پنج نامزدی، از جمله برنامه سال و دستیابی فردی در ژانر درام برای پسکال و رمزی، برابر با بیشترین نامزدی‌ها قرار گرفت. این مجموعه در جوایز تلویزیونی خلاقانه Astra دوره اول با شش نامزدی بیشترین نامزدی را به خود اختصاص داد که از آن دو جایزه را به دست آورد: بهترین بازیگر برای پسکال و بهترین بازیگر مهمان برای اُفرمن.

 

سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last of Us همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Last of Us از 2023 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها