کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آخرین بازمانده از دومین افتتاحیه بزرگ HBO از سال ۲۰۱۰
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



قسمت اول سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) موفق شد رکورد دومین افتتاحیه بزرگ یک سریال شبکه HBO از سال ۲۰۱۰ را به نام خودش ثبت کند.

 

قسمت افتتاحیه سریال آخرین بازمانده با ۴.۷ میلیون بیننده توانسته دومین افتتاحیه بزرگ یک سریال شبکه HBO از سال ۲۰۱۰ را به‌نام خود ثبت کند. تنها سریال House of the Dragon، اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت با ۹.۹۸ میلیون بیننده را بالاتر از خود می‌بیند.

 

مدیرعامل شبکه HBO در واکنش به عملکرد درخشان این سریال در بیانیه منتشر شده گفت:

“خوشحالیم که طرفداران این سریال و بازی در حال تجربه یکسان این داستان نمادین به شیوه‌ای جدید هستند و از حمایت آن‌ها برای این موفقیت سپاسگزاریم. به کریگ، نیل و بازیگران و تیم تولید خستگی ناپذیر سریال که برای ساخت این سریال تلاش کردند تبریک می‌گویم. ما مشتاقانه منتظر طرفداران در سراسر جهان هستیم تا از تماشا سایر فصل لذت ببرند.”

 

کریگ مازن، سازنده سریال چرنوبیل (Chernobyl)، وظیفه ساخت سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) را بر عهده داشته است و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز به ساخت این سریال کمک کرده است.

 

منبع : زومجی
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها