کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آسمان های تاریک 2013 Dark Skies-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آسمان های تاریک

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آسمان های تاریک 2013 Dark Skies، بعد از اینکه زندگی آرام خانواده برت در جریان مجموعه ای از اتفاقات ناخوشایند و عجیب به هم می ریزد آنها متوجه نیرویی وحشتناک و کشنده می شوند که در پی آنان می باشد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آسمان های تاریک 2013 Dark Skies

فیلم آسمان های تاریک 2013 Dark Skies، یک فیلم ترسناک علمی-تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ است که توسط اسکات استوارت نوشته و کارگردانی شده، توسط جیسون بلوم تحت برند تولیدات Blumhouse تهیه‌کنندگی شده و بازیگرانی چون کری راسل، جاش همیلتون، داکوتا گویو و جی. کی. سیمونز در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم آسمان های تاریک 2013 Dark Skies، در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۳ توسط دیمنشن فیلمز در ایالات متحده امریکا اکران شد. این فیلم در سراسر جهان ۲۷.۸ میلیون دلار فروش داشته و نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است.

بسیاری از بازیگران، کارگردانی و فضاسازی فیلم تمجید کرده‌اند، اما فیلم‌نامه، داستان پیچیده و شخصیت‌های آن مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. تولید فیلم در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۲ آغاز شد. مکان‌های فیلمبرداری شامل لس‌آنجلس و والنسیا، کالیفرنیا (کالج کانیونز) بود.

فیلم آسمان های تاریک 2013 Dark Skies همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dark Skies 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها