کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آغاز پروسه فیلم Blade
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



پروسه تولید فیلم ابرقهرمانی Blade پس از فراز و نشیب‌های بسیار بالاخره به جریان افتاده است.

در حالی که دنیای سینمایی مارول وارد فاز پنجم خود شده و با فیلم و سریال‌های خود مشغول زمینه‌چینی برای رویارویی گروه انتقام‌حویان با کانگ فاتح می‌باشد اما یکی از پروژه‌های آن‌ها پروسه تولید پرحاشیه و طاقت‌فرسایی را طی کرده است. پروژه‌ای سینمایی به نام Blade (بلید) که در نظر دارد تا ماهرشالا علی را در قامت نیمه‌ خون‌آشام/نیمه انسان مشهور کمیک‌های مارول به سینماگران معرفی نماید.

پس از آن که بسیم طریق از سمت کارگردانی Blade کناره‌گیری کرد و یان دمنج جایگزین وی شد، حال هالیوود ریپورتر گزارش داده که نیک پیزولاتو، خالق و نویسنده سریال مشهور True Detective (کاراگاه حقیقی) وظیفه بازبینی و نگارش فیلم‌نامه بلید را بر عهده گرفته است.

ماهرشالا علی و نیک پیزولاتو پیش از این در فصل سوم سریال True Detective با یکدیگر همکاری داشتند که این مسئله می‌تواند کمک شایانی به فیلم بلید نماید. فیلمی که پس از تاخیرهای گوناگون و تغییرات عوامل سازنده‌اش، بالاخره می‌تواند پروسه تولید را در شرایطی ایده‌آل آغاز نماید.

فیلم Blade برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) در نظر گرفته شده است.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها