کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آن زن گفت She Said 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آن زن گفت

خلاصه داستان

فیلم سینمایی آن زن گفت She Said 2022، براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مگان توهی و جودی کانتور خبرنگاران نیویورک تایمز است که برای افشای سوء استفاده جنسی هاروی واینستین از زنان تلاش کردند. در نهایت این اتفاق به راه‌ اندازی جنبش MeToo کمک کرد و دهه‌ ها سکوت در مورد موضوع تجاوز جنسی در هالیوود را از بین برد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آن زن گفت She Said 2022

فیلم آن زن گفت She Said 2022، یک فیلم درام تاریخی محصول مشترک آمریکا و ژاپن به کارگردانی ماریا شریدر می باشد. فیلمنامه توسط ربکا لنکیویچ بر اساس کتابی با همین نام اثرجودی کانتور و مگان توهی به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را دده گاردنر و جرمی کلینر برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر زوئی کازان، کری مولیگان، پاتریشیا کلارکسون، لولا پتیکرو، کاترین لاهین و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم آن زن گفت She Said 2022، نقد های مثبتی از سوی منتقدان جلب کرد که از فیلمنامه و بازی‌ های کازان و مالیگان تعریف کردند. همچنین به عنوان یکی از بهترین فیلم‌ های سال 2022 توسط انستیتو فیلم آمریکا انتخاب شد. با این حال این فیلم با درآمد 13 میلیون دلار در مقابل یک بودجه تولید 32 میلیون دلاری یک شکست باکس آفیس بوده است. این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل برای مالیگان و بهترین فیلمنامه اقتباس شده برای لنکویتس در 76 امین مراسم جوایز فیلم بریتانیایی شد. تدوین و ویرایش فیلم توسط هانسیورگ وایسبریچ انجام شده است. موسیقی متن فیلم نیز اثری از نیکلاس بریتل می باشد.

 

فیلم آن زن گفت She Said 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

She Said 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها