کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آواتار 2 راه آب-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آواتار 2 : راه آب
episode
آواتار 2: راه آب
episode
آواتار 2: راه آب (نسخه کم حجم)

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آواتار: راه آب Avatar: The Way of Water 2022، جیک و نیتری یک خانواده جدید تشکیل داده‌اند و در سیاره پاندورا زندگی می‌کنند. اما زمانی که تهدیدی قدیمی دوباره بر علیه پاندورا بازمی‎گردد تا کار آغاز شده را به پایان برساند، جیک و نیتری مجبور به ترک خانه شده تا برای محافظت از سیاره خود با ارتش ناوی همکاری کنند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آواتار 2 راه آب

 فیلم آواتار 2 راه آب Avatar: The Way of Water، یک فیلم حماسی علمی‌تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ می باشد. این فیلم توسط جیمز کامرون تهیه و کارگردانی شده است. فیلمنامه این فیلم توسط جیمز کامرون و جاش فریدمن نوشته شده است. بازیگرانی همچون سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، سی.سی.اچ. پاوندر، مت آلفردا، سیگورنی ویور، کیت وینسلت، کلیف کرتیس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

نکات فیلم 2

در سال ۲۰۰۶، کامرون اعلام کرد اگر فیلم آواتار (۲۰۰۹) موفق باشد، در نظر دارد دو دنباله بسازد. در سال ۲۰۱۰، او گفت که دنباله‌ها به دلیل موفقیت گسترده فیلم، طبق برنامه پیش خواهند رفت. این دنباله‌ها ابتدا برای انتشار در دسامبر ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بودند. او برخی صحنه‌ها را در فیلم اول برای ادامه داستان‌های آینده گنجانده بود.

 با این حال، افزودن دو دنباله دیگر که نیاز به توسعه فناوری جدید برای فیلمبرداری صحنه‌های ضبط اجرا زیر آب داشت کاری که پیش از این هرگز انجام نشده بود، باعث تأخیر قابل توجه شد تا به گروه فرصت بیشتری برای کار بر روی نوشتن، پیش‌تولید و جلوه‌های بصری و دیگر موارد داده شود.

فیلم آواتار 2 راه آب Avatar: The Way of Water همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Avatar: The Way of Water 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    مجتبی سارونی | آوریل 17, 2023
    0 | 2

    عالی واقعآ معرکه هسش 👍👍👍👍