کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی

خلاصه داستان

انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022، یک داستان تخیلی از یک دانش‌آموز کلاس چهارم را ارائه می‌ دهد که اولین فردی است که روی ماه فرود می‌ آید و...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022

انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022، یک انیمیشن آمریکایی درام ماجراجویی به کارگردانی و نویسندگی ریچارد لینکلیتر است. تهیه کنندگی این انیمیشن را ریچارد لینکلیتر به همراه تامی پالوتا و… برعهده داشته اند. داستان این انیمیشن در طول رویدادهای پیش از فرود بر روی ماه اپولو 11 اتفاق می‌افتد و براساس خاطرات کودکی نویسنده می باشد. هنرمندانی نظیر میلو کوی، جک بلک، لی ادی، بیل وایز، ناتالی ال آمورو، جاش ویگینز و… از صداپیشگان شخصیت های این انیمیشن هستند.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022، نقدهای مثبتی دریافت کرد و به خاطر نوشتار، تصاویر و احساسات حاکی از گذشته تحسین شد. جالب است بدانید این انیمیشن برای جایزه بهترین فیلم انیمیشن در جشنواره های مختلف نامزد شده است. در نهایت توانست جایزه ی جایزه فیلم مستقل تگزاس را دریافت کند. تدوین و ویرایش این انیمیشن نیز توسط ساندرا آدایر انجام شده است.

انیمیشن آپولو 10½: دوران کودکی فضایی Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Apollo 10½: A Space Age Childhood 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها