کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

احتمال ساخت فیلمی براساس بازی Dead Space
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



جان کارپنتر، کارگردان سرشناس آثار ترسناک سینما احتمالاً به‌طور غیرعمد توسعه‌ی فیلم اقتباسی بازی Dead Space را فاش کرده است.

 

کارگردان فیلم‌هایی مانند The Thing و Halloween در مصاحبه اخیر خود سهواً به ساخت فیلمی براساس بازی Dead Space اشاره کرده است. کارپنتر در اظهارنظری که به نظر می‌رسید به‌صورت ناخواسته مطرح شده، مستقیماً به وجود چنین پروژه‌ای اشاره می‌کند. او که یک مرتبه برنده‌ی جایزه اسکار شده، یکی از بهترین فیلمسازان سبک ترسناک و احتمالاً یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند از روی یکی از ترسناک‌ترین مجموعه بازی‌های صنعت گیم فیلم بسازد؛ اما به‌گفته‌ی خود او این مسئولیت به کارپنتر واگذار نشده است.

 

در پاسخ به سؤالی که درباره احتمال ساخت چنین فیلمی با کارگردانی او پرسیده شده می‌گوید:

قرار نیست من این کار را انجام بدم. فکر می‌کنم آن‌ها تا همین الان کارگردان دیگری را برای این کار دارند و از من هم بابت این موضوع سؤال نکردند. البته آنطور که می‌دانم قرار است نسخه جدیدی از بازی Dead Space در ماه ژانویه منتشر شود و من منتظر این یکی هستم.

 

در سال‌های اخیر اخبار زیادی درباره اقتباس لایو اکشن بازی‌های پرطرفدار در سینما و تلویزیون مطرح و این مورد هم می‌تواند برای خیلی از طرفداران این سبک جالب توجه باشد. از جمله‌ی این موارد می‌توان به فیلم Death Stranding، سریال God of War و سریال The Last of Us اشاره کرد.

 

البته که این خبر هنوز در حد یک شایعه است و باید تا زمان تأیید رسمی آن منتظر بمانیم. شما هم می‌توانید در ادامه نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها