کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اخبار تازه‌ای از فیلم Ghost of Tsushima منتشر شده
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



چاد استاهلسکی، کارگردان فرنچایز محبوب John Wick که کارگردانی فیلم اقتباسی Ghost of Tsushima را نیز برعهده گرفته است، اخبار جدیدی از این فیلم منتشر کرد.

 

 

بعد از موفقیت چشمگیر فیلم‌های اکشن John Wick، که چهارمین نسخه آن به زودی منتشر می‌شود. چاد استاهلسکی با بر عهده گرفتن کارگردانی فیلم اقتباسی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی حرفه کارگردانی خود را به چالش کشیده است. ساخته شدن این فیلم سال 2021 اعلام شد و گفته شده است که این فیلم در کشور ژاپن با بازیگری ژاپنی فیلم‌برداری خواهد شد.

 

 

استاهلسکی درباره این فیلم اینگونه گفته است:

“قدم بعدی من Ghost of Tsushima است. من برای این فیلم هیجان خیلی زیادی دارم. وارد جزئیات نمی‌شوم ولی ما فیلم‌نامه فوق‌العاده‌ای برای این فیلم آماده و بهترین تیم ممکن را برای ساخت آن گردآوری کرده‌ایم. هنوز برخی از کارهای اداری این فیلم ناتمام مانده است. قطعا این پروژه برای افراد زیادی منحصر به فرد است. با پیشرفت‌های اخیر در صنعت فیلم‌سازی ما توانایی‌های زیادی به دست آوردیم و حالا باید تمام قطعات مورد نیاز برای ساخت فیلم در کنار یکدیگر قرار بگیرند.”

 

 

بازی Ghost of Tsushima، یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز داستان محور است که تا حدودی بر اساس اتفاقات تاریخی ساخته شده است.

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها