کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم استخوانها و همه Bones and All 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی استخوان‌ ها و همه

خلاصه داستان

داستان عشق میان مارن و لی را روایت می‌ کند که سفری جاده‌ ای را در سراسر آمریکا آغاز می‌ کنند اما آن‌ ها به زودی و در طول مسیر از راز های تاریک و وحشتناک گذشته یکدیگر باخبر شده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم استخوانها و همه Bones and All 2022

فیلم استخوانها و همه Bones and All، یک فیلم ترسناک، درام و عاشقانه محصول کشورهای آمریکا و ایتالیا به کارگردانی لوکا گوادانینو می باشد. فیلمنامه توسط دیوید کاجگانیچ بر اساس رمانی با همین نام اثر کامیل دی آنجلیس به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را لوکا گوادانینو، ترزا پارک و… برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر تیموتی شالامی، تیلور راسل، مارک رایلنس، کندل کافی، آندره هلند به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند.

فیلم استخوان ها و همه، در جشنواره فیلم بین‌ المللی ونیز جایزه Silver Lion برای بهترین کارگردانی و جایزه Marcello Mastroianni برای راسل را به دست آورد. این فیلم نقد های مثبتی را به دنبال داشت که منتقدان بازی های بازیگران، کارگردانی، فیلمنامه، امتیاز موسیقی و ترکیب ژانرها را تحسین کردند.

 

فیلم استخوانها و همه Bones and All 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Bones and All 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها