کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

اشاره هیو جکمن به لباس ولورین در فیلم Deadpool 3
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان تصویری را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است که ظاهرا اشاره‌ای به ظاهر ولورین در فیلم Deadpool 3 دارد.

 

هیو جکمن به‌تازگی در استوری خود تصویری را منتشر کرده است. که در آن شاهد ماسک ددپول و ولورین با ظاهر دنیای کمیک مارول درکنار هم هستیم که توسط طرفداران تهیه و ساخته شده است. در نگاه اول نکته خاصی را شاهد نیستیم، اما از آنجایی که ولورین در فیلم Deadpool 3 باز خواهد گشت و هیو جکمن دوباره این نقش را بازی می‌کند. باعث شده تا بسیاری تصور کنند جکمن با این استوری قصد داشته به این موضوع اشاره کند. که او قرار است لباس معروف ولورین را در فیلم ددپول ۳ بر تن کند؛ اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست.

 

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند. وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند.

 

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها