کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم امپراطور روشنایی Empire of Light 2022 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی امپراتور روشنایی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی امپراطور روشنایی Empire of Light 2022، در دهه 1980 میلادی روایت شده و در مورد مدیر یک سینمای قدیمی به نام هیلاری است که با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کند. در این میان استفان کارمند جدیدی است که با مشکلات متعددی در زندگی روزمره خود روبه رو است اما هیلاری و استفان به زودی همراه با هم قدرت شفا بخش موسیقی، سینما و اجتماع را تجربه کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم امپراطور روشنایی Empire of Light 2022

فیلم امپراطور روشنایی Empire of Light 2022، یک فیلم درام عاشقانه محصول مشترک آمریکا و انگلستان به نویسندگی و کارگردانی سم مندز می باشد. فیلمنامه توسط سم مندز به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را سم مندز و پیپا هریس برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر اولیویا کولمن، مایکل وارد، کالین فرث، توبی جونز، تام بروک، تانیا مودی و… به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم امپراطور روشنایی Empire of Light 2022، برای بازی های بازیگران به ویژه الیویا کولمن و مایکل وارد توسط منتقدان تحسین شد اما فیلمنامه‌ اش انتقاداتی را جلب کرد. این فیلم در 80 امین مراسم جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن در فیلم درام برای کولمن و مایکل وارد برای نقش مکمل در 76 امین مراسم جوایز فیلم بریتانیا نامزد شد. تدوین و ویرایش فیلم توسط لی اسمیث انجام شده است. موسیقی متن فیلم امپراطور روشنایی اثری از ترنت رزنور و آتیکوس راس می باشد.

 

فیلم امپراطور روشنایی Empire of Light 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Empire of Light 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها