کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

انتشار نخستین تصویر از فیلم Sleeping Dogs با هنرنمایی راسل کرو
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



 "انتشار نخستین تصویر از فیلم Sleeping Dogs با هنرنمایی راسل کرو"

نخستین تصویر از فیلم Sleeping Dogs به کارگردانی آدام کوپر و با حضور راسل کرو منتشر شد.

فیلم Sleeping Dogs (سگ‌های خوابیده) یکی از آثار مورد انتظار سینمای هالیوود در ژانر جنایی نام گرفته که از رمان The Book of Mirrors (کتاب آینه‌ها) به قلم یوگن کایروویچی الهام گرفته است. پروژه‌ای که راسل کرو ایفای نقش شخصیت اصلی آن را بر عهده داشته و مراحل توسعه آن به تازگی در کشور استرالیا به پایان رسیده و سینماگران می‌توانند شاهد نخستین تصویر از آن باشند.

این فیلم روایت‌گر کارآگاهی بازشسته می‌باشد که پس از طی کردن مراحل درمان بیماری آلزامیر، وظیفه پیدا می‌کند تا به سراغ یکی از پرونده‌های قدیمی خود رفته و قتلی بسیار فجیع و هولناک را دوباره بررسی نماید. به سبب آن که او هنوز به صورت کامل درمان پیدا نکرده، از دوست قدیمی خود برای حل این پرونده کمک می‌گیرد. پرونده‌ای که پای زنی مرموز را به داستان باز کرده و این ۲ با وقایعی غیرمنتظره و شوکه‌کننده روبرو می‌شوند.

در ادامه می‌توانید به مشاهده تصویر منتشر شده بپردازید.

 "انتشار نخستین تصویر از فیلم Sleeping Dogs با هنرنمایی راسل کرو"

فیلم Sleeping Dogs که توسط آدام کوپر کارگردانی شده و از بازیگرانی همچون کارن گیلان، توماس ام. رایت و تامی فلاناگان بهره می‌برد، هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن برنامه‌ریزی نشده است.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها