کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن روح Soul 2020-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
انیمیشن روح

خلاصه داستان

انیمیشن روح Soul 2020، درباره جو گاردنر، معلم و نوازنده یک گروه موسیقی در دبیرستان است که همیشه آرزو داشت روی صحنه به اجرای موسیقی جاز بپردازد؛ حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرده است اما یک حادثه باعث می‌شود تا روح وی از بدنش جدا شود ...

درباره فیلم

Spread the love



 

انیمیشن روح Soul 2020

انیمیشن روح Soul 2020oul، یک انیمیشن کمدی ماجرایی آمریکایی که توسط استودیوی انیمیشن پیکسار برای والت دیزنی پیکچرز تولید شده است به کارگردانی و نویسندگی پیت داکتر و کمپ پاورز بوده است. جیمی فاکس، تینا فی، گراهام نورتون، ریچل هاوس، آلیس براگا، ریچارد آیواد، فیلیسیا رشاد، دنیل راولینگ، کوئست لاو و آنجلا باست در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن روح Soul 2020، بر اساس کتابی که توسط دکتر سول در ژانویه 2016 نوشته شده و منشا شخصیت های انسانی و مفهوم جبرگرایی را بررسی می کند ساخته شده است. نوازندگان جاز مختلف از جمله هربی هنکاک و تری لین کارینگتون سکانس های موسیقی را خلق کردند. جدای از آهنگ‌های جاز اصلی باتیست، ترنت رزنور و آتیکوس راس، نوازندگان موسیقی، موسیقی فیلم را ساختند.

در نود و سومین دوره جوایز اسکار، روح نامزد بهترین صدا شد و برنده بهترین انیمیشن بلند و بهترین موسیقی متن شد. نامزدهای دیگر آن شامل ده جایزه Annie (برنده هفت جایزه)، سه جایزه فیلم آکادمی بریتانیا (برنده دو جایزه)، یک جایزه فیلم انتخابی منتقدان (که برنده شد) و دو جایزه گلدن گلوب جوایز (برنده هر دو). هیئت ملی بازبینی و مؤسسه فیلم آمریکا، روح را یکی از ده فیلم برتر سال 2020 معرفی کردند. همچنین جایزه بهترین فیلم انیمیشن هیئت ملی بازبینی را دریافت کرد.

 

انیمیشن روح Soul 2020 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Soul 2020 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها