کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن شاهزاده مونونوکه

خلاصه داستان

انیمیشن شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997، آشیتاکای ماجراجو در یک سفر برای پیدا کردن چندین شی با ماجراهای زیادی روبرو میشود و در این سفر با چندین قبیله می جنگد و با دختری نیز آشنا میشود که…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997

انیمیشن شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997، در ژانر اکشن ماجراجویی محصول ژاپن که توسط هایائو میازاکی نوشته و کارگردانی شده و توسط استودیو جیبلی برای توکوما شوتن، شبکه تلویزیونی نیپون و دنتسو انیمیشن تولید شده و با صداهای یوجی ماتسودا، یوریکو ایشیدا، یوکو تاناکا، کائورو کوبایاشی، ماساهیکو نیشیمورا، تسونهیکو کامیجو، آکیهیرو میوا، میتسوکو موری، و هیسایا موریشیگه به نمایش درآمده است.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997، در دوره موروماچی دیرین ژاپن (تقریباً ۱۳۳۶ تا ۱۵۷۳ میلادی) تنظیم شده و شامل عناصر فانتزی است. این فیلم با مضامین شینتو و محیط زیست سروکار دارد. در وبسایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۹۳٪ از ۱۱۷ نقد منتقد مثبت است. موسیقی ساخته جو هیسایشی،  فیلم‌بردار آتسوشی اوکوی و تدوین‌گر  تاکشی سیاما می باشد.

 

 

انیمیشن شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 1997 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Princess Mononoke 1997 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها