کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن مهاجرت Migration 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن مهاجرت
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

انیمیشن مهاجرت Migration 2023، در مورد خانواده‌ای بامزه از اردک‌ها است که تلاش می‌کنند پدر بیش از حد سخت‌گیر و محتاط خود را متقاعد کنند تا به یک تعطیلات جذاب و هیجان‌انگیز بروند اما…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن مهاجرت Migration 2023

انیمیشن مهاجرت Migration 2023، یک انیمیشن کمدی ماجراجویی آمریکایی که توسط شرکت Illumination تولید و توزیع آن توسط شرکت یونیورسال پیکچرز انجام شده است. این فیلم به کارگردانی بنجامین رنر، همکاری در کارگردانی گیلو هومسی و تهیه‌کنندگی کریس ملداندری، از یک فیلمنامه نوشته شده توسط مایک وایت و یک داستان ایده‌آلی از وایت ورنر ساخته شده است. این فیلم با صداپیشگانی از کمیل نانجیانی، الیزابت بنکس، کیگان-مایکل کی، اوکوافینا و دنی دوویتو و … جذابیت یافته است.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن مهاجرت Migration 2023، پس از اولین نمایش در کنفرانس VIEW در تورین ایتالیا، در تاریخ 19 اکتبر 2023، وارد دوره سینما شد و در تاریخ 22 دسامبر به صورت تئاتری در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان بیش از 206 میلیون دلار فروش داشته است. سورن آندرسن از روزنامه Seattle به این فیلم امتیاز 2 از 4 ستاره داد و در مقابل، احساس کرد که این فیلم جذابیت کافی برای تماشاگران سنین بالاتر را ندارد و از کمبود ظرافت در مضمون‌های آن نقد کرد.

انیمیشن مهاجرت Migration 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Migration 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها