کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال اوبی وان کنوبی Obi Wan Kenobi 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال اوبی وان کنوبی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال اوبی وان کنوبی Obi Wan Kenobi 2022، استاد جدای اوبی وان کنوبی باید لیا جوان را پس از ربوده شدن او نجات دهد، در تمام مدتی که توسط تفتیش عقاید امپراتوری و پاداوان سابقش که اکنون به نام دارث ویدر شناخته می شود، تعقیب می شود...

درباره فیلم

Spread the love



سریال اوبی وان کنوبی Obi Wan Kenobi 2022

سریال اوبی وان کنوبی Obi Wan Kenobi 2022، یک مجموعه آمریکایی در سبک اکشن، ماجرایی و علمی تخیلی به کارگردانی دبورا چاو که فصل اول آن در قالب 6 قسمت تولید و منتشر شد. فیلمنامه این سریال نیز توسط جوبی هارولد و حسین امینی بر اساس شخصیتی به همین نام از جنگ ستارگان نوشته شده است. بازیگرانی چون اوان مک گرگور، هیدن کریستنسن، جوئل اگرتون، بانی پیسی، روپرت فرند، موزس اینگرام، سانگ کانگ، وین لیرا بلایر و … در آن حضور داشتند.

 

نکات فیلم

سریال اوبی وان کنوبی Obi Wan Kenobi 2022، تاکنون با نظرات مثبت بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شده است، به طوری که برای اجرا، داستان جذاب، ارزش های تولید، شخصیت پردازی، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی مورد تحسین قرار گرفته است. جالب است بدانید که وقایع این سریال ده سال پس از جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیث (2005) رخ می دهد.

 

 

 

سریال اوبی وان کنوبی Obi Wan Kenobi 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Obi-Wan Kenobi 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها