کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم بازدید کننده ای از آینده 2022 The Visitor from the Future-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی بازدید کننده ای از آینده

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی بازدید کننده ای از آینده 2022 The Visitor from the Future، آلیس، یک دختر جوان، به ساخت یک نیروگاه هسته ای توسط پدرش اعتراض می کند. پس از آن که یک بازدیدکننده عجیب و غریب آنها را در سال 2555 می برد ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم بازدید کننده ای از آینده 2022 The Visitor from the Future

فیلم بازدید کننده ای از آینده 2022 The Visitor from the Future، فیلمی اکشن، ماجراجویی، کمدی و علمی تخیلی محصول فرانسه و بلژیک به کارگردانی فرانسوا دسکراک است. فیلمنامه این فیلم را هم فرانسوا دکراک بر اساس رمانی به همین نام نوشته سلیمان باپتیست برهون نوشته است. بازیگرانی مانند آرنو دوکرت، فلورنت دورین، انیا بارو، رافائل دکراک، اسلیمان باپتیست برهون، متیو پوگی، آدری پیررو، وینسنت تیرل، آسا سیلا، لنی شرنو، الکس رامیرز، لودویک و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم بازدید کننده ای از آینده 2022 The Visitor from the Future، برای اولین بار در 25 آگوست 2022 در جشنواره بین المللی فیلم FrightFest انگلستان به نمایش درآمد و پس از شرکت در چندین جشنواره بین المللی دیگر سرانجام در 7 سپتامبر 2022 توسط Distri7 در سینماهای بلژیک و توسط این شرکت اکران شد. موسیقی متن توسط جیمی تیلیه ساخته شده و فیلمبرداری توسط Mathieu Misiraca انجام شده است.

 

 

فیلم بازدید کننده ای از آینده 2022 The Visitor from the Future همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Visitor from the Future 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها