کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

باکس آفیس |‌ فیلم Ant-Man 3 بر صدر تکیه زد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



فیلم Ant-Man 3 محصول تازه استودیو مارول در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست بر صدر جدول باکس آفیس تکیه بزند.

 

 

1- انت‌من و واسپ: کوانتوانیا

 

فیلم انت‌من و واسپ: کوانتوانیا (Ant-Man & The Wasp: Quantumania) یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود که در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانسته در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

 

این فیلم که اولین اثر از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول محسوب می‎‌شود، با کسب فروش ۱۰۴ میلیون دلاری در این آخر هفته در داخل آمریکا در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این در حالی است که این فیلم در خارج از آمریکا نیز ۱۲۱ میلیون دلار بدست آورده تا این اثر تازه مارول در اولین هفته اکرانش به فروش جهانی ۲۲۵ میلیون دلاری برسد.

 

 

2- آواتار: راه آب

 

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) قرار دارد. این اثر که تاکنون به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرده، این هفته نیز ۶٫۱ میلیون دلار دیگر فروش داشت تا فروش کلی‌اش در داخل آمریکا تا به امروز به رقم ۶۵۷٫۴ میلیون دلار برسد.

 

این اثر تازه جیمز کامرون در دهمین هفته حضورش در گیشه، در خارج از آمریکا ۱۰٫۷ میلیون دلار بدست آورد تا فروش بین‌المللی‌اش به رقم یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون دلار برسد. با احتساب فروش داخلی و خارجی، فیلم «آواتار ۲» تاکنون به فروش جهانی دو میلیارد و ۲۴۳ میلیون دلار رسیده و با عبور از فیلم تایتانیک (Titanic) به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شده است.

 

 

3- گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو

 

جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته را انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: Last Wish) به خودش اختصاص داده است. این فیلم در نهمین هفته اکرانش در داخل آمریکا به فروش ۵٫۶ میلیون دلاری بسنده کرد تا فروش کلی‌اش در داخل این کشور به رقم ‍۱۶۸ میلیون دلار نزدیک شود.

 

 

فیلمی وینی د پو: خون و عسل (Winnie the Pooh: Blood and Honey) اثری ترسناک به شمار می‌رود که بر اساس این داستان کلاسیک کودکانه ساخته شده و این هفته، اولین هفته اکرانش را پشت سر گذاشته اما کسب فروش ۷۰۰ هزار دلاری به حدی نبوده که آن را به جمع ۱۰ فیلم پرفروش این هفته باکس آفیس برساند.

 

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها