کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

باکس آفیس | فیلم Fast X بر صدر گیشه تکیه زد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



فیلم Fast X "باکس آفیس | فیلم Fast X بر صدر گیشه تکیه زد"

فیلم Fast X جدیدترین فیلم از فرنچایز سریع و خشن توانست در اولین هفته اکرانش در صدر باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم سریع ۱۰ (Fast X) به کارگردانی لوئیس لتریر در اولین هفته حضورش در گیشه‌های داخل آمریکا توانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند و مبلغ ۶۷ میلیون دلار را از آن خودش کند. این فیلم با کسب این مبلغ توانست در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد.

این فیلم تازه از فرنچایز سریع و خشن در فروش خود در سینماهای خارج از آمریکا نیز توانست مبلغ قابل‌توجه ۲۵۲٫۲ میلیون دلار را از آن خودش کند. با احتساب فروش داخلی و خارجی می‌توان گفت که این فیلم توانسته در اولین هفته اکرانش به فروش جهانی ۳۱۹ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 "باکس آفیس | فیلم Fast X بر صدر گیشه تکیه زد"
فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها را پشت سر می‌گذراند و در این هفته توانست فروش ۳۲٫۷ میلیون دلاری را در داخل آمریکا بدست بیاورد و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم تاکنون فروش کلی ۲۶۷٫۲ میلیون دلاری در داخل آمریکا داشته است.

جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته را انیمیشن برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) به خودش اختصاص داده است. این انیمیشن این هفته ۹٫۸ میلیون دلار دیگر در داخل آمریکا بدست آورد تا فروش کلی‌اش در داخل این کشور را به رقم ۵۴۹٫۲ میلیون دلار برساند.

فیلم باشگاه کتاب: فصل بعدی (Book Club: Next Chapter) که دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها را سپری می‌کند، این هفته به فروش ۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش کلی‌اش را به رقم ۱۳٫۱ میلیون دلار رساند. این فیلم در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار دارد.

فیلم ترسناک مرده شریر برمی‌خیزد (Evil Dead Rise) جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته را به خودش اختصاص داده است. این فیلم که پنجمین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذراند، این هفته به فروش ۲٫۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد تا فروش کلی‌اش در این کشور را به رقم ۶۴٫۱ میلیون دلار افزایش بدهد. در ادامه فهرست کامل جدول باکس آفیس این هفته را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Fast X۶۷
۲Guardians of the Galaxy Vol. 3۳۲٫۷
۳Super Mario Bros۹٫۸
۴Book Club: Next Chapter۳
۵Evil Dead Rise۲٫۴
۶John Wick Chapter 4۱٫۳
۷Are You There God?۱٫۳
۸Hypnotic۴٫۱
۹Blackberry۱٫۲
۱۰Dungeons & Dragons۳۹۰ هزار دلار
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها