کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد Batman: The Doom That Came to Gotham 2023 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد

خلاصه داستان

در انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد Batman: The Doom That Came to Gotham 2023، در دهه 1920 میلادی یک شیطان باستانی بیدار شده و تنها بروس وین می‌ تواند شهر گاتهام را از چنگال این موجود ترسناک نجات دهد اما…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد Batman: The Doom That Came to Gotham 2023

انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد Batman: The Doom That Came to Gotham 2023، یک انیمیشن فانتزی و ترسناک آمریکایی است که بر اساس شخصیت کمیک دی‌سی، بتمن به کارگردانی مشترک کریستوفر برکلی و سام لیو تولید شده است. این انیمیشن به عنوان پنجاه و یکمین نسخه در خط فیلم‌ های انیمیشنی اصلی جهان دی‌ سی عرضه شده است. جسی ریچی نویسندگی انیمیشن را بر اساس بتمن: عذابی که به گاتهام رسید نوشته ی مایک میگنولاریچارد پیس انجام داده است. سام لیو، جیم کریگ و… از تهیه کنندگان این انیمیشن هستند. هنرمندانی نظیر دیوید جونتولی، تاتی گابریل، گیدئون آدلون، کاران برار، جفری کامبز، داوود دستمالچیان و… از گویندگان این انیمیشن هستند.

 

نکات انیمیشن

انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد، توانست نقد های مثبتی توسط منتقدان را به دست آورد و به عنوان یک اقتباس مؤثر شناخته شود.

 

انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد Batman: The Doom That Came to Gotham 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Batman: The Doom That Came to Gotham 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها