کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن برادران سوپر ماریو 2023 The Super Mario Bros. Movie-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن برادران سوپر ماریو

خلاصه داستان

انیمیشن برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros Movie 2023، در مورد لوله‌کشی به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیجی به یک هزارتوی زیرزمینی وارد می‌شود تا یک شاهزاده خانم را که در این هزارتو اسیر شده، نجات دهد اما…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن برادران سوپر ماریو 2023 The Super Mario Bros. Movie

انیمیشن برادران سوپر ماریو 2023 The Super Mario Bros. Movie، انیمیشنی ماجرایی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مشترک آرون هوروات، مایکل جلنیک و … می باشد. بازیگران شامل: مانند کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس هلو، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش بوسر، کیگان-مایکل کی در نقش تاد و…  صداپیشگی کرده اند.

 

 

نکات انیمیشن

 Super Mario Bros، سومین اقتباس سینمایی از سری بازی های ویدیویی ماریو از نینتندو است. اولین فیلم با عنوان برادران سوپر ماریو: ماموریت بزرگ برای نجات پرنسس هلو! در قالب انیمه در سال 1986 در ژاپن و دومین فیلم در قالب لایو اکشن با عنوان برادران سوپر ماریو در سال 1993 اکران شد.

 

 

انیمیشن برادران سوپر ماریو 2023 The Super Mario Bros. Movie همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Super Mario Bros. Movie 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها