کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

برنامه مارول برای فیلم مرد عنکبوتی 4 و حضور ونوم
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



طبق اطلاعات فاش شده، مارول استودیو برنامه‌هایی برای حضور و معرفی شخصیت ونوم در فیلم Spider-Man 4 داشته است، اما درنهایت کنار گذاشته شد.

 

در حال حاضر وضعیت مرد عنکبوتی مشخص نیست و تام هالند هنوز به شکل رسمی قراردادی برای حضور در فیلم Spider-Man 4 امضا نکرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم فاش شده است که نشان می‌دهد مارول استودیو برنامه متفاوتی برای ماجراجویی بعدی اسپایدرمن داشته است. کانال یوتیوب Heavy Spoilers به‌تازگی مدعی شده است مارول استودیو در اصل برنامه بزرگی برای معرفی لباس سیاه مرد عنکبوتی داشته است که به‌لطف اکران فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ کنار گذاشته شد.

 

طبق صحنه پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home، ادی براک و ونوم به دنیای خود بازگشتند، اما یک تیکه سیمبیوت در دنیای سینمایی مارول و مکزیک باقی‌مانده است و باید دید این سیمبیوت چگونه راهش را به نیویورک پیدا خواهد کرد. در حال حاضر فیلم Venom 3 در دست ساخت است و باید دید درنهایت می‌توانیم شاهد حضور تام هاردی در فیلم Spider-Man 5 باشیم یا مارول برنامه‌های خودش را خواهد داشت.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها