کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بلا رمزی: فصل دوم سریال The Last of Us تاریک‌تر خواهد بود
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



فصل دوم سریال The Last of Us "بلا رمزی: فصل دوم سریال The Last of Us تاریک‌تر خواهد بود"

بلا رمزی ستاره سریال The Last of Us اظهار داشته که فصل دوم این سریال نسبت به فصل قبلی تاریک‌تر خواهد بود.

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) اقتباسی از بازی‌هایی به همین نام است که توسط نیل دراکمن و کریگ مازن ساخته و از شبکه اچ‌بی‌او پخش شده است. این سریال توانست به اقتباسی وفادار و تماشایی تبدیل شود و تحسین منتقدان و همچنین بینندگان را بدست بیاورد.

بلا رمزی ستاره سریال The Last of Us اظهار داشته که فصل دوم این سریال نسبت به فصل قبلی تاریک‌تر خواهد بود.آن رفتند اما به دلیل اعتصاب نویسندگان که در تلاش برای بدست آوردن حقوق خود هستند، تولید فصل دوم این سریال به تأخیر افتاده است. حالا ستاره این سریال یعنی بلا رمزی در مصاحبه تازه خودش آشکار کرده که تولید فصل دوم از پایان سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

بلا رمزی علاوه بر تأیید زمان شروع تولید فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما»، اظهار داشته که این فصل تازه نسبت به فصل اول تاریک‌تر نیز خواهد بود. بلا رمزی در همین رابطه اظهار داشته:

فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» ادامه فصل اول و داستانی درباره انتقام است و خطرات عشق بی قید و شرایط نشان خواهد داد.

با اینکه سریال «آخرین بازمانده از ما» یک سریال پسا آخرالزمانی و زامبی محور است اما حضور افراد آلوده در فصل اول اندک بود و انتظار می‌رود که این موضوع در فصل دوم تغییر کند. البته ناگفته نماند که این فرنچایز به جای بقاء و زامبی‌ها بیشتر روی توسعه شخصیتی و درام بین کاراکترها تمرکز دارد. همین نیز باعث شده تا این داستان در بین مخاطبان خاص باشد.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» تعیین نشده اما احتمالا فصل دوم در سال ۲۰۲۵ میلادی پخش خواهد شد.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها