کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

بندیکت کامبربچ به فیلم بیوگرافی باب دیلن به نام A Complete Unknown پیوست
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



بندیکت کامبربچ - فیلم بیوگرافی باب دیلن به نام A Complete Unknown "بندیکت کامبربچ به فیلم بیوگرافی باب دیلن به نام A Complete Unknown پیوست"

بندیکت کامبربچ قرار است نقش پیت سیگر را در فیلم بیوگرافی باب دیلن به نام A Complete Unknown بازی کند.

باب دیلن از جمله موزیسین‌هایی است که آهنگ‌هایش در گذر زمان پابرجا باقی مانده‌اند. همین نیز باعث شده تا آثار بسیار زیادی در دنیای سینما به این موزیسین برجسته اشاره کنند. حالا قرار است فیلمی بیوگرافی بر اساس زندگی وی ساخته شود که عنوان آن فیلم کاملا ناشناخته (A Complete Unknown) است.

این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد است و تیموتی شالامی در آن نقش اصلی را به تصویر می‌کشد. حالا نیز آشکار شده که بندیکت کامبربچ قرار است در این فیلم تازه نقش پیتر سیگر را ایفا کند. پیت سیگر در واقعیت یک خواننده و هنرمند بوده که الهام‌بخش باب دیلن بوده است.

موسیقی و فعالیت‌های پیت سیگر سبب شد تا باب دیلن همچنان پیگیر علاقه‌اش به موسیقی باشد و باب سیگر نیز به نوبه خودش یکی از اولین حامیان باب دیلن بوده است. پس می‌توان گفت که او یک رابطه مربی یا راهنما با باب دیلن داشته، آن هم قبل از اینکه آن‌ها یکدیگر را بشناسند.

جیمز منگولد که اخیرا فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) را کارگردانی کرده، در اکران این فیلم در جشنواره کن بیشتر درباره فیلم بیوگرافی باب دیلن به نام «کاملا ناشناخته» صحبت کرده و حضور بندیکت کامبربچ در این فیلم را تأیید کرده است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «کاملا ناشناخته» حضور دارند می‌توان به مونیکا باربارو در نقش جوآن بائز و ال فانینگ اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم بیوگرافی و محصول کمپانی سرچلایت در دست نیست.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها