کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن بچه‌های بد 2022 The Bad Guys-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن بچه های بد

خلاصه داستان

انیمیشن بچه‌های بد The Bad Guys 2022، در مورد گروهی از جنایتکاران بدنام شامل آقای گرگ، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم رتیل است که پس از یک عمر دزدی‌های افسانه‌ای بالاخره دستگیر می‌شوند. حال برای اجتناب از مجازات زندان، این قانون شکنان باید چالش برانگیزترین نقشه خود را عملی کنند و آن هم چیزی نیست جز تبدیل شدن به یک شهروند نمونه!! اکنون آن‌ها تحت تعلیم مربی خود، پروفسور مارمالاد، قصد دارند دنیا را فریب داده و…

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن بچه‌های بد 2022 The Bad Guys

انیمیشن بچه‌های بد 2022 The Bad Guys، یک انیمیشن کمدی آمریکایی که بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌های کودکان به همین نام اثر آرون بلبی می باشد. این فیلم توسط پیر پریفل (در اولین کارگردانی بلند خود) با فیلمنامه ای از اتان کوهن کارگردانی شد و سام راکول، مارک مارون، آکوافینا، کریگ رابینسون، آنتونی راموس، ریچارد آیواد، زازی بیتز، الکس برستاین و لیلی سینگ در آن صداپیشگی کردند. این انیمیشن برای فیلمنامه، طنز و صداپیشگی خود نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. همچنین باکس آفیس موفقی بود و ۲۵۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت.

 

 

انیمیشن بچه‌های بد 2022 The Bad Guys همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Bad Guys 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها