کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تئوری عجیبی که از مبارزه دردویل و اسپایدرمن می‌گوید
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



تئوری عجیبی وجود دارد که به طرفداران می‌گوید ممکن است در اثر جدید مارول، شاهد مبارزه دردویل و اسپایدرمن در سریال Born Again باشیم.

دردویل یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیک‌های مارول بوده و همواره در داستان‌‌های مرد عنکبوتی حضور پررنگی داشته است. با این حال ممکن است برای برخی این موضوع عجیب باشد که دردویل این قهرمان نابینا با پسر محبوب مارول یعنی پیتر پارکر به مبارزه بپردازد.

اخیرا نیز استودیو مارول تصمیم گرفته تا این شخصیت محبوب را به دنیای سینمایی مارول بیاورد و برای اولین بار او را در فیلم Spider-Man: No Way Home و سپس در مینی سریال She-Hulk: Attorney at Law دیدیم. همچنین در آینده شاهد حضور این شخصیت در سریال مورد انتظار Echo خواهیم بود در حقیقت حضور مت مورداک در فیلم راهی به خانه نیست، منجر به اولین ملاقات پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) به عنوان مرد عنکبوتی با این وکیل ابرقهرمان بود.

 

در حقیقت به نظر می‌رسد که در سریال Daredevil: Born Again شاهد اتفاقات کمیک Born Again خواهیم بود. اثری که به عنوان یکی از محبوب‌ترین کمیک‌های شخصیت دردویل شناخته می‌شود. در این کمیک دردویل توسط شیطانی به نام Beast of the Hand تسخیر شده و رهبر گرهی شیزانی و خرابکار به نام sinister ninja می‌شود. Beast of the Hand به این ترتیب او را کنترل کرده و هر طور که می‌خواهد دست به جنایت و مبارزه می‌زند. در این بین قهرمانان بسیار زیادی با او به مبارزه می‌پردازند و یکی از آنها در حقیقت مردعنکبوتی است. با توجه به این موضوع که در فیلم راهی به خانه نیست شاهد این امر بودیم که مت به عنوان وکیل پیتر معرفی شد، بنابراین بعید به نظر می‌رسد که داستان تنها به آن ملاقات ساده ختم شود.

 

منبع : SARGARME

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها