کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تام هالند در ۶ پروژه از مارول حضور پیدا خواهد کرد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



طبق برخی از شایعات به نظر می‌رسد که تام هالند برای حضور در ۶ پروژه با مارول و سونی قراردادی را امضا کرده است.

قرارداد تام هالند (Tom Holland) برای ایفای نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی با اکران فیلم Spider-Man: No Way Home به پایان رسید و پس از آن نیز انواع و اقسام شایعات حول محور آینده نقش او در دنیای سینمایی مارول به گوش می‌رسد که خبر از بازگشت این بازیگر جوان برای فازهای پیش روی MCU می‌دهد.

حال نیز طبق تازه‌ترین شایعه منتشر شده، به نظر می‌رسد که همکاری تام هالند با مارول و سونی وارد فاز جدی‌تری شده است. با وجود این که او پیشتر فاش کرده بود قصد استراحتی کوتاه مدت از حرفه بازیگری را دارد، اما به نظر می‌رسد که سران استودیوهای نام برده شده موفق شده‌اند تا نظر مثبت وی را برای بازگشت هر چه زودتر به نقش مرد عنکبوتی جلب نمایند.

طبق همین شایعه او علاوه بر امضای قرارداد برای حضور در یک سه‌گانه جدید از مرد عنکبوتی، برای تعدادی از پروژه‌های دیگر دنیای سینمایی مارول نیز وارد مذاکره شده است. با توجه به رونمایی از پروژه‌هایی همچون Avengers: Secret Wars و The Kang Dynasty که سرانجامی بر حماسه جهان‌های موازی MCU خواهند بود، حضور او در چنین آثاری منطقی به نظر می‌رسد. حتی این شانس وجود دارد که شاهد حضور اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و توبی مگوایر (Tobey Maguire) در کنار تام هالند باشیم که می‌تواند طرفداران این شخصیت کمیک بوکی را شگفت‌زده نماید.

 

منبع : GAMEFA

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها