کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

تریلر فصل دوم سریال لوکی و سرنوشت مولتی‌ورس
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



اخیرا تریلر فصل دوم سریال لوکی یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای سینمایی مارول در جریان مراسم D23 که ماه گذشته برگزار شد منتشر شده و حالا به لطف یکی از حاضرین این مراسم تریلر مذکور لو رفته و به دست طرفداران رسیده است.

سریال لوکی سومین اثر اورجینال تلویزیونی دنیای سینمایی مارول بود که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و به سرعت توجه علاقه‌مندان و طرفداران دنیای سینمایی مارول و آنتی‌هیرو محبوب لوکی را به خود جلب کرد. سریال لوکی با کسب جوایز و افتخارات فراوان به یکی از محبوب‌ترین آثار MCU تبدیل شد و به نحوی مانند الماسی درخشان در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول حاضر شد. فازی که شاید موفق نشد ت آنگونه که باید نظر طرفداران این جهان سینمایی بزرگ را جلب کرده و به نحوی حتی آن‌ها را نا امید کرد.

 

پیشرفت شخصیت لوکی در سریال مذکور باعث شده تا طرفداران بسیاری منتظر دیدن فصل دوم این اثر باشند و سرنوشت داستان لوکی و همتای مونث خود سیلوی را حدس بزنند. به نظر می‌رسد که استودیو مارول در حال آماده سازی فصل دوم این اثر مورد محبوب و مورد انتظار بوده و اخیر در جریان مراسم D23 که از پروژه‌‌های جدید و در دست توسعه کمپانی بزرگ دیزنی خبر می‌داد، تریلری برای حاضرین پخش شده که به فصل دوم سریال لوکی مربوط بوده است.

 

در مراسم D23 کوین فایکی (Kevin Feige) رئیس کمپانی مارول بازیگران اصلی این اثر یعنی تام هیدلستون، اوون ویلسون (Owen Wilson) و سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) را به روی سن دعوت کرد و پس از ارائه توضیحاتی در رابطه با فصل دوم سریال لوکی هنرمند تازه‌ای را به گروه بازیگران اثر اضافه کرد. جاناتان کی کوان (Jonathan Ke Quan) که پیشتر در فرنچایز ایندیانا جونز به ایفای نقش پرداخته بود در فصل دوم لوکی برای نقش نا مشخصی حاضر خواهد شد. طی معرفی این هنرمند مشخص شد که آن‌ها ۱۲ هفته گذشته را در شهر لندن سپری کرده‌اند و مشغول فیلمبرداری دومین فصل از سریال اختصاصی خدای شرارت بوده‌اند.

 

به نظر می‌رسد در فصل دوم لوکی مجبور است تا به روش‌های مختلف حقیقت پنهان این سازمان را به کارمندان آن ثابت کند تا از جنایاتی که در پیش هستند جلوگیری شود. در این بین او به دنبال تایم خود و دوستانی که از دست داده نیز می‌گردد و سرنوشت سیلوی نیز نامعلوم است. همانطور که پی‌شتر مشخص شد ابرشرور بعدی دنیای سینمایی مارول کنگ فاتح یا همان شخصیتی که در قسمت آخر فصل اول دیدم آن شخص جاویدان (He Who Remains) است. همان شخصی که این سازمان را پایه‌گذاری کرده است و اکنون به دست سیلوی کشته است. در حقیقت او به لوکی و سیلوی هشدار داد و هزاران نسخه متفاوت از او در مولتی‌ور وجود دارد که ممکن است دست به جنایات بزرگی بزنند. حال به نظر می‌رسد که با مرگ He Who Remains به دست سیلوی یکی از مهم‌ترین ورینت‌های کنگ دنیای مارول و شخصیت‌های آن به این لحظه شوم نزدیک می‌شوند و شاید تنها کسی که می‌تواند به آن‌ها و مردم دنیا کمک کرده و هشدار دهد، لوکی است.

 

 

منبع : SARGARME

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها