کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

آیا فصل سوم The Last of Us ساخته خواهد شد؟
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



آیا فصل سوم The Last of Us ساخته خواهد شد؟

علیرغم اینکه هیچ تضمینی برای فصل سوم سریال The Last of Us وجود ندارد، اما سازندگان آن در حال کار بر روی ایده هایی برای آن هستند. سری بازی های Last of Us با وجود اینکه تاکنون تنها 2 نسخه از آن ساخته و منتشر شده است، اما به یکی از موفق ترین و پرفروش ترین عناوین سونی و استودیو ناتی داگ تبدیل شده است که پسا آخرالزمانی آن استقبال خوبی شده است. موضوعی که در نهایت باعث شد در سال 2023 با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش های جوئل و الی شاهد اقتباس تلویزیونی آن باشیم.

 

The Last of Us همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

سریالی ترسناک پرهزینه و بسیار جذاب که توسط HBO به رهبری کریگ مازن و نیل دراکمن ساخته شد و با واکنش مثبت منتقدان و مردم مواجه شد. موفقیتی که اچ بی او را وادار کرد تا دستور ساخت فصل دوم آن را بدهد که البته به دلیل اعتصاب نویسندگان به تعویق افتاده است. حال فرانچسکا اورسی، رئیس دپارتمان نمایش HBO در مصاحبه جدید خود از عناوین آینده این شبکه صحبت کرد و به فصل سوم سریال The Last of Us اشاره کرد. او فاش کرد که اگرچه هیچ تضمینی برای ساخت فصل سوم وجود ندارد، کریگ مازن و نیل دراکمن دیدگاه‌ها و ایده‌هایی برای آن دارند.

 

The Last of Us | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

 

فکر می‌کنم کریگ مازن و نیل دراکمن نیز در حال برنامه‌ریزی کارگردانی سریال هستند تا بدانند چگونه آن را به پایان برسانند. اگرچه آنها برای فصل سوم سریال The Last of Us ایده و برنامه ای دارند، اما هنوز تصمیمی برای ساخت آن وجود ندارد. با توجه به تاخیر احتمالی در ساخت فصل دوم سریال The Last of Us که تولید آن می تواند 2-3 سال طول بکشد، صحبت های فرانچسکا اورسی منطقی به نظر می رسد. اما با توجه به موفقیت فصل اول این سریال که بینندگان زیادی را در سراسر جهان به تماشای این سریال واداشت، باید دید برنامه ریزی HBO برای این سریال به چه سمتی کشیده می شود.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها