کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور

خلاصه داستان

فیلم سینمایی جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022، پروفسور آلبوس دامبلدور می داند که جادوگر قدرتمند تاریکی گلرت گریندل والد در حال حرکت برای به دست گرفتن کنترل دنیای جادوگران است. او که نمی تواند به تنهایی جلوی او را بگیرد، به نیوت اسکامندر جادو شناس می سپارد تا تیمی از جادوگران، ساحره ها و یک نانوای شجاع ماگل را در یک ماموریت خطرناک رهبری کند، جایی که ...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022

فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022، یک فیلم فانتزی ماجرایی به کارگردانی دیوید ییتس از یک فیلمنامه نوشته شده توسط جی.کی. رولینگ و استیو کلووز است. این فیلم دنباله فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)، سومین بخش از سری فیلم‌های Fantastic Beasts و یازدهمین فیلم به طور کلی در فرنچایز Wizarding World است.

بازیگران شامل: ادی ردماین، جود لا، ازرا میلر، دن فوگلر، آلیسون سودول، کالوم ترنر، جسیکا ویلیامز، کاترین واترستون و مادس میکلسن و … هستند. این فیلم چندین سال پس از وقایع قسمت قبلی خود قرار دارد و آلبوس دامبلدور ماموریتی را به نیوت اسکامندر و متحدانش می‌دهد که آن‌ها را به قلب ارتش جادوگر تاریک گلرت گریندلوالد می‌برد.

 

 

فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها