کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جان ویک John Wick Chapter 4-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جان ویک 4
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی John Wick: Chapter 4، خواهید دید جان ویک این بار از سرانی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی وی می‌باشند به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده‌ است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان می‌باشد مقابله کرده و انتقام بگیرد اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم جان ویک John Wick Chapter 4

فیلم جان ویک John Wick Chapter 4، یک فیلم اکشن حماسی نئو نوآر آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی و تهیه کنندگی چاد استاهلسکی و نوشته شده توسط Shay Hatten و Michael Finch. دنباله جان ویک: فصل 3 – Parabellum (2019) و قسمت چهارم از فرنچایز جان ویک. کیانو ریوز در نقش شخصیت اصلی فیلم در کنار دانی ین، بیل اسکارسگارد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، لنس ردیک، رینا ساوایاما، اسکات ادکینز، کلنسی براون و ایان مک‌شین به ایفای نقش پرداخته است.

 

نکات فیلم

در این فیلم، جان ویک برای انتقام گرفتن از میز بالا و کسانی که او را به خاطر مرگ رها کرده اند، می رود. تاریخ انتشار اولیه او در 21 می 2021، به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. John Wick: Chapter 4 در 6 مارس 2023 در میدان Odeon Luxe Leicester لندن اکران شد و در 24 مارس در ایالات متحده اکران شد. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به دلیل سکانس های اکشن، فیلمبرداری، رقص و تصویری آن تحسین شد. فیلم 440.1 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه و همچنین هشتمین فیلم پرفروش سال در ایالات متحده تبدیل شده است.

فیلم جان ویک John Wick Chapter 4 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

John Wick: Chapter 4 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها