کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

حضور بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلمی براساس شخصیت فرانک بولیت با بازی استیو مک کوئین را بر عهده گرفته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که بردلی کوپر، بازیگر نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف به فیلم جدید و بدون نام اسپیلبرگ اضافه شده است و او قرار است نقش فرانک بولیت را در این فیلم بازی کند.

گفته می‌شود این فیلم قرار است دارای یک داستان اورجینال باشد. شخصیت فرانک بولیت با بازی استیو مک کوئین در فیلم Bullitt محصول سال ۱۹۶۸ حضور داشت. اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده درکنار کریستی ماکوسکو کریگر نیز در این فیلم حضور دارد. جاش سینگر، نویسنده برنده جایزه اسکار برای فیلم Spotlight که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را نیز بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسپیلبرگ را بر عهده دارد.

 

کوپر امسال برای صداپیشگی راکت راکون در فیلم Thor: Love and Thunder و فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special بازگشته است و او سال آینده در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز صداپیشگی راکت راکون را انجام داده است.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها