کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

حضور سوپرمن هنری کویل در The Flash حذف می‌شود؟
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



در حالی که هنری کویل (Henry Cavill) آماده می‌شود تا نقش سوپرمن را دنیای دی سی (DCU) برای همیشه کنار بگذارد، جزئیات جدیدی درباره نقش او در The Flash فاش شده و به نظر می‌رسد، حضور کوتاه سوپرمن هنری کویل در The Flash به طور کامل حذف شده است.

جیمز گان (James Genn) که اکنون ریاست و رهبری دنیای دی سی و استودیو دی سی (DC Studios) را بر عهده دارد، وقتی که از طریق حساب کاربری توئیتر خود تائید کرد که دیگر هنری کویل قرار نیست نقش سوپرمن را ایفا کند، همه را غافلگیر کرد، زیرا در این صورت بازیگر دیگری در نقش این قهرمان محبوب و دوست‌داشتنی جایگزین او خواهد شد و به عنوان مرد پولادین جدید به دنیا معرفی خواهد شد.

 

هنری کویل پس از این اعلامیه واکنش خود را نسبت به این خبر به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که به این موضوع احترام می‌گذارد که آن‌ها یک جهان برای ساختن دارند و همچنین برای آن در این تلاش بهترین آرزوها را دارد.

به گفته اومبرتو گونزالس (Umberto Gonzalez) از رسانه The Wrap، هنری کویل برای بازی در نقش کلارک کنت (Clark Kent) در صحنه‌ای که البته اکنون حذف شده است، در پایان فیلم The Flash مبلغ ۲۵۰ هزار دلار دستمزد دریافت کرده است. همچنین او همین مبلغ را برای حضور کوتاه خود در فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) دریافت کرد تا در مجموع دستمزد او برای بازی در این دو فیلم به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

 

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) به طور اختصاصی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

منبع : SARGARME

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها