کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خرس کوکائینی

خلاصه داستان

درفیلم سینمایی خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023، یک خرس سیاه آمریکایی پس از خوردن کیسه‌ ای پر از کوکائین در یک شهر کوچک در جورجیا تبدیل به موجودی خطرناک و غیرقابل کنترل می‌شود. حال گروهی از مردم محلی و گردشگران باید با یکدیگر متحد شده تا از حملات مرگبار این خرس خطرناک جان سالم به در ببرند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023

فیلم خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023، یک فیلم کمدی هیجان انگیز آمریکایی به کارگردانی الیزابت بنکس است. نویسندگی فیلم توسط جیمی واردن انجام شده است. این فیلم به طور مبهمی از داستان واقعی (خرس کوکائین) الهام گرفته شده است، یک خرس سیاه آمریکایی که چند کیلوگرم از یک کیف حاوی حدود 34 کیلوگرم کوکائین گم‌شده را مصرف کرد. تهیه کنندگی فیلم را فیل لرد، کریستوفر میلر و… به صورت مشترک برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر کری راسل، آلدن ارنرایش، اوشی جکسون جونیور، ری لیوتا، آیزیا ویتلاک جونیور، بروکلین پرنس و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023، با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان رو به رو شد و با درآمد بیش از 90 میلیون دلار در مقابل یک بودجه تولید میانگین 30 تا 35 میلیون دلار، موفقیت آمیز بود. تدوین و ویرایش فیلم را جوئل نگرون به انجام رسانیده است. موسیقی متن فیلم خرس کوکائینی نیز اثری از مارک مادرزباگ می باشد.

 

فیلم خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Cocaine Bear 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها