کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles، داستان خرگوش سامورایی یویچی نوجوان، از نوادگان جنگجوی بزرگ میاموتو اوساگی است که در تلاش حماسی خود برای تبدیل شدن به یک سامورایی واقعی است اما ...

درباره فیلم

Spread the love



انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles

انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles، یک مجموعه انیمیشنی اکشن، ماجراجویی به کارگردانی Candie Langdale و  Doug Langdal می باشد. بازیگرانی چون دارن بارنت، الکس له، مالوری لو، کیون یونگ، شلبی رابارا، اریک بائوزا، ملا لی، سانگ وون چو، سومالی مونتانو و… به جای شخصیت های اصلی صداپیشگی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

این مجموعه برای اولین بار به صورت آنلاین در 28 آوریل 2022 توسط سرویس پخش نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها منتشر شد. انیمیشن بر اساس مجموعه کتاب های مصور Usagi Yojimbo اثر Stan Sakai ساخته شده است. اما این انیمیشن برخلاف منبع اصلی که داستان آن در گذشته اتفاق می افتد، در آینده روایت می شود و میاموتو اوساگی قهرمان اصلی آن نیست.

 

 

انیمیشن خرگوش سامورایی: تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles از 2022 تا الان Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها