کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم خطوط ناموزون خدا God’s Crooked Line 2022 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی خطوط ناموزون خدا

خلاصه داستان

یک کاراگاه خصوصی به نام آلیس با هدف جمع‌ آوری شواهد برای پرونده مرگ یک بیمار در شرایطی مبهم به یک بیمارستان روانی رفته و تظاهر به پارانویا می‌کند. اما واقعیتی که آلیس در زمان حضورش در این بیمارستان روانی با آن روبه رو می‌شود فراتر از انتظاراتش است و سلامت عقل او را زیر سوال می‌ برد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم خطوط ناموزون خدا God’s Crooked Line 2022

فیلم خطوط ناموزون خدا God’s Crooked Line 2022، یک فیلم درام، دلهره آور و معمایی اسپانیایی به کارگردانی اوریول پائولو می باشد. فیلمنامه توسط اوریول پائولو، گیلم کلوا و… بر اساس کتابی با همین نام اثری از تورکواتو لوکا د تنا به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را آدریان گوئرا، نوریا والس برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر باربارا لنی، ادوارد فرناندز، لورتو مائولون، خاویر بلتران، پابلو درکی و ساموئل سولر در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم خطوط ناموزون خدا God’s Crooked Line 2022، در سی و هفتمین مراسم جایزه گویا شش نامزدی از جمله بهترین بازیگر نقش اصلی، بهترین فیلمنامه اقتباس شده، بهترین طراحی لباس، بهترین آرایش و مو را دریافت کرد. در نهایت توانست جوایزی از جمله بهترین طراحی لباس، بهترین آرایش و مو و بهترین فیلمنامه اقتباس شده را در جشنواره های مختلف از آن خود کند.

 

فیلم خطوط ناموزون خدا God’s Crooked Line 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

God's Crooked Lines 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها