کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم در جبهه غرب خبری نیست 2022 all quiet on the western front-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی در جبهه غرب خبری نیست

خلاصه داستان

فیلم سینمایی در جبهه غرب خبری نیست All Quiet on the Western Front 2022، داستان یک سرباز آلمانی جوان به نام پائول را در جبهه غربی در طول جنگ جهانی اول روایت می‌کند. اینکه پائول و همرزمانش از نزدیک ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم در جبهه غرب خبری نیست 2022 all quiet on the western front

فیلم در جبهه غرب خبری نیست 2022 all quiet on the western front، این یک فیلم اکشن، درام، جنگی و هیجان انگیز محصول آلمان، آمریکا و انگلیس به کارگردانی ادوارد برگر می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط ایان استوکل، لزلی پترسون و ادوارد برگر بر اساس رمانی به همین نام اثر اریش ماریا رمارک در سال 1929 نوشته شده است. بازیگرانی چون فلیکس کامرر، دانیل برول، آلبرشت شوخ، سباستین هالک، آرون هیلمر، ادین حسنوویچ، دیوید اشتریسو و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

 

نکات فیلم

فیلم در جبهه غرب خبری نیست 2022 all quiet on the western front، نظرات مثبت منتقدان و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. در آگوست 2022، فیلم (در جبهه غربی خبری نیست) به عنوان فیلم ارسالی آلمان برای جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی در جوایز اسکار 95 اعلام شد. این فیلم پس از حضور در جشنواره بین المللی فیلم Camerimage نامزد دریافت جایزه قورباغه طلایی بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری شد.

 

 

 

فیلم در جبهه غرب خبری نیست 2022 all quiet on the western front همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

all quiet on the western front 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها