کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

دلیل جیمز گان برای ساخت دنیای سینمایی مشترک دی‌سی
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



جیمز گان در مصاحبه تازه خودش در مورد دلایل ساخت دنیایی سینمایی مشترک از فیلم‌های دی‌سی صحبت کرده است.

 

به تازگی جیمز گان برنامه‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی را اعلام کرد. در آن، ساخت چندین فیلم و سریال در دستور استودیو دی‌سی قرار گرفته‌اند. حالا او از دلایلش برای ساخت دنیایی مشترک بر اساس این آثار گفته است.

 

پس از اینکه برای مدتی طولانی دنیای سینمایی دی‌سی بسیار گیج‌کننده و پر از هرج و مرج بوده. حالا جیمز گان و پیتر سفران به عنوان مدیران استودیو دی‌سی قصد دارند. با برنامه‌ای دقیق و روشن آینده بسیار درخشانی را برای دنیای سینمایی دی‌سی رقم بزنند.

 

در سال‌های اخیر فیلم‌های مستقل دی‌سی توانستند به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنند و مورد تحسین بیننده‌ها و طرفداران قرار بگیرند. فیلم جوکر (Joker) در سال ۲۰۱۹ میلادی به فروش بیش از یک میلیارد دلاری دست پیدا کرد و چندین جایزه مختلف را بدست آورد و از آن سو نیز فیلم بتمن (The Batman) ساخته مت ریوز توانست عملکرد بسیار موفقی داشته باشد.

 

این موارد نشان دهنده آن هستند که آثار مستقل و جداگانه از دنیای سینمایی دی‌سی عملکرد خوبی داشتند. جیمز گان نیز بر همین باور است. او در این مصاحبه خودش اظهار داشته که این آثار در جهانی جداگانه به نام Elseworlds روایت می‌شوند و دیگر آثار درون دنیای سینمایی دی‌سی جریان خواهند داشت. او گفته:

 

“فکر می‌کنم که طرفداران عاشق این آثار مستقل هستند و تجربه خودم نیز همین موضوع را نشان می‌دهد. ما قرار است ساخت چنین فیلم‌هایی را ادامه بدهیم. این آثار نسبت به آثار دنیای سینمایی دی‌سی قرار است سطح بالاتری داشته باشند. در حقیقت، ما در این جهان جداگانه قرار است داستان‌های خاص و جذابی را برای مخاطبان به نمایش بگذاریم که ارزش صرف هزینه را داشته باشند.”

 

 

این به معنای آن است که فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folié à Deux) و فیلم بتمن ۲ (The Batman: Part II) قرار است از دنیای سینمایی دی‌سی جدا باشند.

 

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها