کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی راز جنایت 2

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی راز جنایت 2 Murder Mystery، نیک و آدری که حالا کارآگاه خصوصی شده اند و دفتر کار خود را راه اندازی کرده اند پس از ربوده شدن دوستشان مهاراجه در جشن عروسی پایشان به تحقیقات بین المللی باز می شود و...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery

فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery، یک فیلم کمدی اکشن جنایی آمریکایی به کارگردانی جرمی گارلیک است. فیلمنامه را جیمز وندربیلت به رشته تحریر درآورده است. این فیلم دنباله‌ ای برای فیلم راز جنایت ساخته شده در سال ۲۰۱۹ است. تهیه کنندگی فیلم را آدام سندلر، آلن کاورت و… برعهده داشته اند. هنرمندانی نظیر آدام سندلر، جنیفر انیستون، مارک استرانگ، ملانی لوران، جودی ترنر اسمیت، جان کانی و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery، جوایزی را برای بازیگران خود از جمله آدام سندلر به عنوان بهترین اجرای کمدی در مراسم جوایز فیلم و تلویزیون MTV سال ۲۰۲۳ به دنبال داشت. تدوین و ویرایش فیلم توسط تام کوستین و برایان رابینسون انجام شده است. موسیقی متن فیلم اثری از روپرت گرگسون ویلیامز می باشد.

 

فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Murder Mystery 2 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها