کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ساخت فیلم Rainbow Six به کارگردانی چاد استاهلسکی
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



خالق فیلم John Wick اقتباسی از فرنچایز Tom Clancy’s Rainbow Six با هنرنمایی مایکل بی. جردن را برای سینما تهیه خواهد کرد.

 

بازار اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی به مسئله‌ای بسیار داغ تبدیل شده که تازه‌ترین اقتباس صورت گرفته، سریالی تحت عنوان The Last Of Us (آخرین بازمانده از ما) نام دارد که پخش خود را از طریق شبکه HBO آغاز کرده و با تحسین منتقدین و بینندگان مواجه شده است. حال نوبت به فرنچایز اکشن Tom Clancy’s Rainbow Six (تام کلنسی رینبو سیکس) رسیده تا اقتباسی سینمایی از آن صورت بگیرد.

 

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، خالق فیلم John Wick (جان ویک) یعنی چاد استاهلسکی ساخت اقتباسی سینمایی از فرنچایز Tom Clancy’s Rainbow Six را برای کمپانی پارامونت بر عهده گرفته و مایکل بی. جردن نیز به عنوان نقش اصلی در آن حضور خواهد یافت.

 

در سال 2021 شاهد ساخت اثری از داستان‌های تام کلنسی تحت عنوان Without Remorse (بدون پشیمانی) با هنرنمایی مایکل بی. جردن در قامت شخصیتی تحت عنوان جان کلی بودیم. اقتباس Tom Clancy’s Rainbow Six دنباله‌رو ماجراجویی‌های همان شخصیت در بستری از اتفاقات جدیدی خواهد بود که از بازی‌های این مجموعه الهام گرفته است.

 

اطلاعات چندانی از داستان و زمان اکران فیلم Tom Clancy’s Rainbow Six منتشر نشده و تنها می‌دانیم که برخلاف Without Remorse که برای پخش از سوی سرویس‌های استریم در نظر گرفته شده بود. اقتباس جدید از داستان‌های تام کلنسی برای اکران در سینما در نظر گرفته شده است.

 

منبع : گیمفا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها