کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سفینه سوئدی 2022 UFO Sweden-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی سفینه سوئدی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی سفینه سوئدی 2022 UFO Sweden، یک نوجوان سرکش که در مراکز نگهداری قرار می گیرد، مشکوک است که پدرش نمرده بلکه ربوده شده است. او مصمم است با کمک یک انجمن بشقاب پرنده حقیقت را دریابد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سفینه سوئدی 2022 UFO Sweden

فیلم سفینه سوئدی 2022 UFO Sweden، فیلمی ماجرایی، علمی تخیلی محصول کشور سوئد به کارگردانی ویکتور دانل می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز به طور مشترک توسط ویکتور دانل و جیمی نیورن اولسون نوشته شده است. بازیگرانی مانند اینس دال تورهاگ، جسپر بارکسلیوس، ایوا ملاندر، سارا شرپی، اسکار تورینگ، هاکان آن، ایزابل کید، نیکلاس کوارنبو جانسون و دیگران در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نکات فیلم

فیلم سفینه سوئدی 2022 UFO Sweden، پس از اکران، فیلم سوئدی بشقاب پرنده با بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد، به طوری که برای داستان تخیلی، بازی خوب بازیگران، کارگردانی، طراحی صحنه، روش فیلمبرداری، فیلمنامه، شخصیت پردازی، جلوه های ویژه. ، طراحی پوستر و موسیقی متن نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

این فیلم پس از شرکت در جشنواره بین المللی جوایز گلدباگ، نامزد دریافت 3 جایزه شد که از جمله آنها می توان به نامزدهای بهترین تدوین، بهترین جلوه های ویژه و بهترین کارگردانی اشاره کرد.

 

 

فیلم سفینه سوئدی 2022 UFO Sweden همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

UFO Sweden 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها