کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سنت شکن: شورشی The Divergent Series: Insurgent 2015-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی سنت شکن: شورشی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی سنت شکن: شورشی The Divergent Series: Insurgent 2015 ، تریس پریور باید با شیاطین درونی خود مقابله کند و به مبارزه خود علیه اتحاد قدرتمندی که جامعه او را تهدید می کند ادامه دهد اما ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سنت شکن: شورشی The Divergent Series: Insurgent 2015

فیلم سنت شکن: شورشی The Divergent Series: Insurgent 2015، فیلمی اکشن علمی تخیلی آمریکایی که بر اساس رمانی به همین نام نوشته ورونیکا راف ساخته شده است. کارگردان رابرت شونتکه است و نویسندگان برایان دافیلد، آکیوا گلدزمن و مارک بامبک می باشند. بازیگرانی چون مانند شایلین وودلی، سوکی واترهاوس، تئو جیمز، اکتاویا اسپنسر، جای کورتنی، مایلز تلر و. .. در این فیلم بازی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم های سنت شکن است که ادامه فیلم اول خواهد بود. قسمت سوم این فیلم در سال 2016 با نام وفادار Allegiant منتشر شد. این فیلم برنده 3 جایزه از جشنواره های بین المللی و نامزد 17 جایزه دیگر شده است.

 

 

 

فیلم سنت شکن: شورشی The Divergent Series: Insurgent 2015 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Divergent Series: Insurgent 2015 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها