کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شب خشونت آمیز Violent Night 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شب خشونت‌ آمیز

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی شب خشونت آمیز Violent Night 2022، گروهی از خلافکاران حرفه‌ ای در شب کریسمس به املاک یک خانواده ثروتمند حمله کرده و همه را گروگان می‌ گیرند. حال بابانوئل با اطلاع از این موضوع وارد عمل شده تا این خانواده و کریسمس را نجات دهد اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم شب خشونت آمیز Violent Night 2022

فیلم شب خشونت آمیز Violent Night 2022، یک فیلم اکشن کمدی هیجان انگیز محصول مشترک کشور های آمریکا، کانادا و ژاپن به کارگردانی تامی ویرکولا می باشد. فیلمنامه توسط پت کیسی و جاش میلر به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را کلی مک کورمیک، دیوید لیچ و… برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر دیوید هاربر، جان لگوئیزامو، بورلی دی آنجلو، الکس هاسل، الکسیس لودر، ادی پترسون و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم شب خشونت آمیز، نقد های مثبتی از سوی منتقدان جلب کرد و با یک بودجه ی 20 میلیون دلاری به درآمد جهانی 76.6 میلیون دلار دست پیدا کرد و به صورت جهانی موفقیت آمیز بود. تدوین و ویرایش فیلم توسط جیم پیج انجام شده است. موسیقی متن فیلم نیز اثری از دومینیک لوئیس می باشد.

 

فیلم شب خشونت آمیز Violent Night 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Violent Night 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    فاطمه زندی | مارس 9, 2023
    0 | 0

    هنوز فیلمی رو باز نکردم ولی بنظرعالی میاد با توجه به سایت‌هایی که تا بحال استفاده کردم تمیزتر و گسترده تره
    امیدوارم همچنین تازه و باحال باقی بمونید.
    امضا: زندی