کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شکست‌ ناپذیر 2014 Unbroken-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شکست‌ ناپذیر

خلاصه داستان

فیلم شکست‌ ناپذیر 2014 Unbroken، زندگی لویی زامپرینی، ورزشکار المپیکی که در جنگ جهانی دوم به نیروهای مسلح پیوست. پس از سقوط هواپیما در اقیانوس آرام توسط نیروی دریایی ژاپن اسیر شد. لویی در طول دستگیری خود باید با زنده ماندن در طول جنگ به مبارزه خود ادامه دهد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم شکست‌ ناپذیر 2014 Unbroken

فیلم شکست‌ ناپذیر 2014 Unbroken، یک درام اکشن بیوگرافی به کارگردانی آنجلینا جولی است. فیلمنامه را جوئل کوئن، ایتان کوئن و ریچارد لاگرونیز نوشته اند بر اساس رمان نشکن اثر لورا هیلن برند ساخته شده است. بازیگران شامل: جک اوکانل در نقش لویی زامپرینی، دامنل گلیسون در نقش راسل فیلیپس، گرت هدلند در نقش جان فیتزجرالد، میاوی، فین ویتروک، جای کورتنی، لوک تردیو و … هستند.

 

 

نکات فیلم

فیلم شکست‌ ناپذیر 2014 Unbroken،  داستان واقعی یک قهرمان المپیک به نام لوئیس زامپرینی است که در طول جنگ جهانی دوم به ارتش ایالات متحده پیوست. در سال 2010، لورا هیلنبرند کتابی پرفروش بر اساس داستان زامپرینی منتشر کرد.

شکست ناپذیر با استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و توانست نزدیک به دویست میلیون دلار در بازار جهانی بفروشد که رقم قابل قبولی است. با توجه به بودجه 65 میلیونی. این فیلم در سه رشته نامزد جایزه اسکار شد.

 

 

فیلم شکست‌ ناپذیر 2014 Unbroken همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Unbroken 2014 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها