کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ایجاد صدای کلیکر سریال آخرین بازمانده از ما توسط دو صداپیشه بازی
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



افرادی که صدای کلیکرها را در سریال آخرین بازمانده از ما درمی‌آورند. همان اشخاصی هستند که این کار را برای سری بازی The Last of Us انجام دادند.

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که میستی لی و فیلیپ کووتز وظیفه‌ی ایجاد صدای کلیکرها در سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را بر عهده دارند. این دو نفر اشخاصی هستند که برای تولید صدای این موجودات درنده در سری بازی لست آو آس با استودیو ناتی‌داگ همکاری کردند.

 

سریال The Last of Us که توسط کریگ مازن، خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمن، خالق بازی‌های لست آو آس ساخته می‌شود، در بسیاری از بخش‌ها به بازی‌های منبع اقتباس خود وفادار است. اکنون می‌بینیم که سازندگان حتی برای صدای کلیکرها نیز می‌خواهند از مجموعه بازی The Last of Us پلی استیشن فاصله نگیرند.

 

نخستین اپیزود سریال لست آو آس در اولین نوبت پخش به ۴.۷ میلیون تماشاگر رسید. تا یکی از موفق‌ترین اپیزودهای افتتاحیه بین همه‌ی آثار شبکه HBO تا امروز شود. سپس به‌صورت رسمی اعلام شد که طی دو روز آغازین پخش، در مجموع بیشتر از ۱۰ میلیون نفر به‌صورت قانونی آن را از شبکه HBO یا شبکه آنلاین HBO Max تماشا کرده‌اند.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها