کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم فردی Freddy 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی فردی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی فردی Freddy 2022، در مورد یک دندانپزشک بی دست و پا به نام فردی است که به تنهایی زندگی می‌ کند و تنها دوست او لاک پشتی به نام هاردی است. فردی سال‌ هاست که تلاش می‌ کند همسری مناسب برای خود پیدا کند اما همیشه در این راه شکست می‌ خورد زیرا اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن ندارد. در این میان فردی با زنی به نام کیناز در یک مهمانی آشنا شده و مجذوب او می‌ شود اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم فردی Freddy 2022

فیلم فردی Freddy 2022، یک فیلم درام معمایی عاشقانه هندی به کارگردانی شاشانکا گوش می باشد. فیلمنامه توسط پرویز شیخ و عاصم آرورا به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را اکتا کاپور، شبها کاپور و… برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر کارتیک آریان، آلایا اف، کاران پاندیت، سجاد دلافروز، میرنا س دلال، کمالرخ خان و… در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم فردی Freddy 2022، نقد های مثبتی با تحسین بازی های بازیگران و فیلمنامه از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم فردی پس از حضور در جشنواره‌‌ های بین‌ المللی Bollywood Hungama Style Icons Awards و Bollywood Life Awards موفق شد نامزد دریافت 3 جایزه شود که از میان آن‌ ها می‌ توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی کارتیک آریان و بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی آلایا اف اشاره کرد. تدوین و ویرایش فیلم توسط چاندان آرورا انجام شده است. موسیقی متن نیز اثری از کلینتون سرخو می باشد.

 

فیلم فردی Freddy 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Freddy 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها