کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

فصل دوم ارباب حلقه ها توسط زنان ساخته خواهد شد
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



طبق تازه‌ترین گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد که کارگردانی فصل دوم سریال The Lord Of The Rings: The Rings Of Power (ارباب حلقه‌ ها: حلقه‌های قدرت) توسط تیمی از زنان صورت خواهد گرفت.

مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه ها که اقتباسی از دوران دوم داستان‌های حماسی جی. آر. آر. تالکین می‌باشد، به عنوان پرهزینه‌ترین سریال ساخته شده در تاریخ تلویزیون محسوب می‌شود که فصل نخست آن در جلب نظر منتقدین و مردم چندان موفق عمل نکرد و درگیر حواشی‌های بسیاری شد که انتقادات طرفداران سرزمین میانه را برانگیخته است.

 

با این حال کمپانی آمازون همچنان بر ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی متعهد مانده و حال نیز اطلاعات جدیدی از آینده این سریال منتشر شده است. کارلوت برندستروم که وظیفه ساخت 2 قسمت از فصل نخست سریال The Rings Of Power را بر عهده داشته در کنار لوییز هوپر و سنا حمیری به عنوان کارگردانان فصل دوم کار خود را آغاز خواهند کرد. این مسئله سبب شده تا فصل دوم این سریال پرهزینه از یک تیم کارگردانی تماماً زن بهره برده باشد.

 

همچنین تایید شده که فصل دوم سریال ارباب حلقه ها همچنان ۸ قسمت خواهد بود. با توجه به این که سنا حمیری و لویز هوپر هر کدام ۲ قسمت از فصل جدید را کارگردانی خواهند کرد، کارلوت برندستروم نیز وظیفه ساخت باقی قسمت‌ها را بر عهده خواهد داشت.

 

منبع : GAMEFA

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها