کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




تیزر فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer
فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی اوپنهایمر
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی اوپنهایمر 2023، به قصه زندگی فیزیک‌دان آمریکایی، جی رابرت اوپنهایمر می‌پردازد. در طول جنگ جهانی دوم، یکی از مقامات آمریکایی به نام لزلی گرووز، اوپنهایمر را استخدام می‌کند تا مدیریت پروژه منهتن را به دست بگیرد. او با رهبری علمی این پروژه و تحت‌نظر گرووز موفق شد در سال 1945 اولین بمب اتمی را بسازد...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer

فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer در ژانر درام و تاریخی قرار می‌گیرد که محصولی از کشورهای آمریکا و انگلستان است. این فیلم هم از دیگر فیلم‌های کریستوفر نولان است که نیاز به نگرش عمیق و دقت بالا در حین دیدن فیلم دارد. سه کمپانی Universal pictures و Atlas Entertainment و Syncopy در ساخت این فیلم مشارکت داشته‌اند. علاوه بر کیلین مورفی می توان به دیگر ستارگانی مانند امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، دیلن آرنولد، اولی هااسکویی، آلدن ارنرایک و غیره اشاره کرد.

………..

نکات فیلم

کریستوفر نولان داستان فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer را بر اساس داستان واقعی زندگی اوپنهایمر ساخت. سازندگان این فیلم بودجه 100 میلیون دلاری برای ساخت این فیلم اختصاص دادند. کمپانی Universal pictures فیلم را برای اولین بار در تاریخ 21 جولای 2023 در سینماهای آمریکا و انگستان اکران کرد.  لودویگ گورانسون موسیقی متن این اثر سینمایی را خلق کرد.

………………

پلتفرم همآهنگ

اگر شما هم از علاقه‌مندان به فیلم‌های بیوگرافی، تاریخی و درام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer را تماشا کنید. دنیای فیلم و سریال همآهنگ یک سرویس استریم آنلاین ایرانی است. شما به‌راحتی می‌توانید برای استفاده از بخش‌های مختلف سایت، از طریق وب‌سایت یا یکی از اپلیکیشن اندروید وارد شوید ثبت‌نام کنید.

بعد از ثبت‌نام شما به‌ تمامی فیلم‌ها و سریال های ژانر محبوب خودتان دسترسی خواهید داشت. دنیای فیلم و سریال همآهنگ حاوی جدیدترین آرشیو فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن‌های دنیا می باشد. شما می‌توانید این آثار را با بالاترین کیفیت و با زبان اصلی (زیرنویس فارسی) و یا دوبله فارسی تماشا کنید. همچنین می‌توانید با اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس همآهنگ دسترسی داشته باشید.

فیلم اوپنهایمر 2023 Oppenheimer همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

2023 Oppenheimer 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها